Ännu en helg

Ännu en helg har gått och vi närmar oss sommarlovet sakta men säkert

Frida och jag hade lite idé torka i fredags så 21.30 tog vi moppen in till ica maxi och köpte godis.
sen åkte vi hem och tjattrade och jag somnade framför TVn och hon satt vid datorn och flirtade runt ;)
I lördags var det soligt och jag och Johan satt i solen hela dagen kändes det som ♥
sen på kvällen kollade vi på Date Movie med mamma och Freddy. dn var rolig men inte så rolig som man trodde den skulle va. Det av typ en parodi på Mitt stora feta grekiska bröllop och Familjen är värre.
idag ha vi också varit ute i solen och hjälpt mamma med dammen. Nu blir han säker arg på mig men johan hjälpte till att plantera blommor i trätunnan ; )
Varit ute och övningskört med mamma idag med en sväng. det går framåt
Har på The Voice på TVn nu och har nu kommitfram till att dom visst spelar samma musik om och om igen ... fast det gör ju min winamp också ; )

något som känns bra är att man börjar 13.35 imon . det är fint
och att jag har Johan, Sandra, Frida och Therese !  ♥



sofie öga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback