ett lov, tre kalas

  I lördags så var jag med hos familjen Danielsson för Mats hade fyllt år. Johans kusiner och morbror från Göteborg va där också :) Hugo, vilken lirare!
 igår, torsdag, så var vi där igen och firade Linnea som fyller år på söndag. och imon ska vi fira therese och linnea samtidigt ! trevligt trevligt
 
I lördags hade jag och Johan vart tillsammans i ett år
Känns så bra nu med dig Johan. Det känns om att tiden gått så snabbt men ändå som att vi alltid varit tillsammans. Du är så fin men jag gillar inte alltid när du spelar gitarr  :P

I söndags  åkte jag till Frida och Lisa. haha det va så kul när vi körde vatten poker och efter att Frida fått dricka över en liter vatten så spydde hon i diskhon. det va så jäkla kul =P 
Åkte hem från i tisdags och då kom Johan till mig sen i onsgdags så var det avslutning på barngympan så jag tjänade lite money money. igår hjälpte jag Laila att städa i källaren och fick ännu mer money money. 
Sen åkte jag och sandra in till stan för att köpa present till Therese, oh va glad hon blev :D

Idag var jag o johan uppe hos frida o lisa en liten sväng och nu är han hemma för att äta och sen lana så jag får ju sitta här i min ensamhet och spela SEGA :P haha .. får väl kolla på Tv med mina päron också och käka tacos.
                                                                                                                blomma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback