Trött.

varför sitter jag uppe nu för ? Är jätte trött, klockan är tolv och jag ska till skolan imon ..
ska vara på racketcentrum imon igen på idrotten. Sån tur har jag som har världens bästa morfar som skjutsar på mig genom hela staden
Känns skönt att det bara är fem dagar kvar till påsklovet nu iallfall.

I fredags åkte jag till johan efter skolan och käkade tacos. sen åkte vi till idrottshuset och kollade in frida när hon spelade innebandy-cup-match :) Johan åkte tillbaka till sin data och jag åkte med bosse, frida och lisa hem. Vi käkade pasta sallad och kollade på nån film på ettan sen gick vi ner till fridus rum och tjatade. hon hade en jätte stor o äcklig spindel i rummet!
i lördags så åkte Lisa tidigt för att spela match och jag åkte hem vid två när frida skulle spela.
hänkade på mamma till stallet en sväng och sen kom Johan!
Vi hyrde film och mös med chips i min säng hela kvällen :) Du bist wunderbar!
idag så har jag vatt i stallet och varit allmänt jävla rastlööös !!!!
 

Nästa lördag Johan, då är det ett år! ett helt år tillsammans !
ojojoj det känns konstigt o kul :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback