jag:

[ ] har suttit på en geting/humla
[ x ] har gråtit efter ett besök hos frisören ( en gång när mamma varit hos frisören )
[ ] har skrivit brev till någon i Afrika
[ x ] cyklat utan händer  (påmoppe med)
[ x ] tycker att sommaren borde komma nu
[  x ] har hatat kärlek
[ ] har flugit i en luftballong
[ x ] älskar att gunga
[ x ]  har åkt pulka
[ ] har haft bamseplåster på mer än tre tår samtidigt
[ x ] är höjdrädd (lite halvt)
[ ] kysst dig själv
[ x ] hoppat från ett fönster
[ x ] vandrat några mil (kankse inte några men en mil har jag nog vandrat)
[ x ] hånglat med en av samma kön (på skoj på fyllan)
[ x ] hamnat på sjukhus
[ ] känt dig som ett pappersark
[ x ] har virkat
[ x ] har diskat
[ x ] druckit vatten upp&ner (min kusin micki skulle alltid göra det så jag testade ett par gånger)
[ ] dödat någon
[ ] ätit säl
[ x ] bakat sockerkaka
[ ] velat dö
[ x ] har/haft converse (inte tygsko, men gympadojjor ar jag haft i converse)
[ x ] känt dig som ett as
[ x ] lyssnat på samma låt en hel natt
[ ] ätit godis istället för att gråta
[ x ] varit full
[ ] varit hög
[ x ] varit ordlös
[ ] hatar värme
[ x]  har vunnit i vattenkrig
[ x ] har skrivit på någons arm
[ x ] har dissat någon som ringt på min mobil
[ ] varit otrogen
[ x ] har hatat någon som du egentligen älskar
[ x ] har ångrat dig
[ x ] varit svartsjuk
[ ] har hostat blod (vet inte men jag hade konstig hosta när jag avr bebis)
[ ] har låtsats att du var en fjäril
[ x ] tycker om kladdkaka
[ x ] har ätit middag med någon du tycker om (johan lagade middag till mig när jag fyllde 17 t.ex.)
[ x ] tror på det övernaturliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback