söndag 6maj

When will I know that i really can't go 
To the well once more time to decide on
When it's killing me
When will I really see
All that I need to look inside



Kusinerna i Flytteryd har köpt sig en ny liten valp. Jag och brossan åkte upp med mormor och morfar och hälsade på. Fanta heter hon och likanr en liten björn. :)
senare på kvällen kom Johan, Sandra och Emil hit och vi tog oss en tripp ner till Konsum och inhandalde vad som behövdes för en mysig grillkväll. Det blev grillkarré med vitlökskroketter och bearneiesås.mums.
helgen har varit mysig faktiskt. igår var jag johgan och helene och hälsade på Göran, hugo och Hannele (Js farbror och kusiner) i deras sommarstuga. Vi stannade hela dagen, johan kollade på elen som han skulle göra i den nya utbyggnaden och jag lekte med Hugo som vanligt. han är så söt.

Imon är det operations dagsverke så jag ska vara hemma till ett sen ska jag in till sandra och tessan i stan och kollade efter balklänning till tessan :D
ska lägga mig nu och läsa lite i körkortsböckerna jag fick låna av Micki idag . go natt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback