15 nov

fan va dålig jag är på att skriva här egentligen, riktigt usel.
senast jag skrev så hade jag nyss kommit hem från bulgarien vilket var 21 aug!
men det känns fortfarande som förra veckan. det var härliga tider det.
Nu är det minus grader och snö men fest är det fortfarande, jajjeän :) i fredags firade vi lindberg hos han och hans store brors vänner. vi var hemma hos pierre på torpa och det bjöds på ett riktigt trevlig förfest, som vanligt med centrum som följd. börja väl tröttna ganska rejält på centrum nu men det får duga, har inte så stort val. Trivs man med sällskapet så blir det alltid skoj ändå :)
Imon blir det party party hos Hanna utan krogen som följd vilket jag verkligen ser fram emot!
innan det blir det födelsedagskalas hos Fidde som fyllde 18 i söndags. han hade sån panik med att få visa leg så han och johan satt på o'learys och klunkade öl på en söndag. eftersom johan kör mycket på mig så fick jag ställa upp som fylletaxi :)
nu ska jag bara vänta på att sandra skrivit klart sin blogg och att pappa brännt ut gamla bilder från sin dator sen ska jag lägga mig o kolla något avnsitt va vänner.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback