Nagellack

Nu har jag äntligen beställt mina nagellack som jag varit på väg att göra i flera veckor. men som vanligt har jag haft svårt för att få tummen ur röven.


 Naughtycal Navy från Colour Club. Denna är marinblå, inte svart

 Princess Rule! från OPI

 Shower Together från China Glaze

 DS Royal från OPI

 DS Vintage också från OPI

Dessa fem plus ett top lack som jag inte hittar bra bild på..  så om ca.2 veckor ligger dessa hemma hos mig, härligt. Det sura nu är att jag inte kan ha nagellack nu när jag jobbar för det bara skavs av hela tiden fast nu får jag testa med dessa nya mycket bättre lack :)

Kommentarer
Postat av: sassa brassa mandelmassa

det marinblå & det rosa kan du va beredd på att jag vill testa :D:D

2008-04-02 @ 21:00:54
Postat av: fannie

hur mycket kostar lacken styck? =)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback