En helg full av nöje

I fredags  var det dags att åka hem till pierre och fira jocke
som fyllde 21. Där var det fullt med trevligt folk con underbar

stämning. framåt natten tog vi taxi till centrum och senare kom
andra halvan. För en gång skull lyckades vi hålla ihop näst intill
alla ialf. Vi dansade och skrattade och jag har aldrig haft så skoj
på centrum någonsin. Ärligt talat. Vid stängningsdags samlades
vi utanför och jag, Sandra, Elm, Pierre, Mackan, Johan och Erik gick
mot  Evergreen där splittrades vi så Pierre och Mackan gick till Pierre.
Vi andra köpte med oss pizza och kebab till Johans lägenhet. Sen satt
vi uppe och tjatade hela natten lång. vid halv sex kröp jag ner i Johans
säng brevid Sandra.
underbar natt med mycket skratt.

I lördags var det Angelicas tur att bli  firad. hon fyllde 19 i fredags. Sandra
och Alexandra kom till mig och åt lite tacos sen tog vi bussen till Norrahammar.
Vi överraskade angelica med en sång men det gillade hon inte så hon slängde
igen dörren och sprang in i huset. Det bjöds på tårta, chips coh välkomst likör.
Vi åkte till till Huset och det var nog det tråkigaste jag varit med om. fy fsaen.
Det blev en tidig kväll och Johan kom och hämtade mig vid 12.


I söndags sov jag hos johan och idag på morgonen sov jag kvar när han åkte till
skolan. Kl. 9.30 kom han hem och väckte mig med frukost på sängen, min prins.
han avr stolt över sig själv och sa "skriv detta på din blogg så dina kompisar kan se det"
Han är så söt lilla plutten ;)

Nu är det måndag och imon är det skola och innan det ska jag försöka hinna vaxa
min bil..

Kommentarer
Postat av: din andra hälft / S.

Aw va roligt att läsa din blogg sofie !
fortsätt nu !!!! =)

tack för helgen, bästa någonsin !

2008-02-19 @ 10:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback