Grey's Anatomy

Det kan vara bästa serien någonsin.
Förut var jag besatt av Lost men böt snabbt
ut det efter jag sett mitt första Grey's avsnitt.

Nu kollar jag på Girls of the playboy mansion och
jag älskar det. Jag tycker ärligt talat att de är grymma
trots att de kanske inte är några Einsteins. Det är kul att
se hur gubben orkar med tjejernas tempo som 81 åring.
Han är inte dålig den karln. Men jag kan inte sluta
fundera på vad som kommer hända med hans mansion
den dagen han går bort. Och han kan ju inte vara så dum
så han tror att tjejerna verkligen är kära i honom!?
men men, de har det för jävla bra hos honom ialf och
jag kan faktiskt förstå dem.
Allt prat om hugh heffner o playboy fick mig att tänka på den här bilden:

image47

jag tänker inte ta bort denna sandra för du är förbannat het!
eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback