kalas o melodifestival

Ännu en lyckad helg bakom mig. Livet är underbart!
Fredagen tilbringade vi hos pierre - kalas för sandra som
fyllt 19. det känns konstigt att säga 19, vi var ju nyss 9..
Snart står vi där på PBs parkering och dansar och skriker

för fullt i våra snygga mössor. jag och sandra, alla andra
också förstås, men det känns så bra att få ta studenten med
sandra som jag har gått i samma klass som i 12år.
12 hela år, en hel skolgång. och nu får vi snart ta studenten ihop,
ja herregud...
men det var inte det vi skulle prata om.. helgen var det!
Fredagen var som alltid dunder kul med detta härliga gäng.
Den slutade när johan kom och hämtade mig och frida.
stackars henne som skulle spela match dagen efter haha.

igår var jag och mamma på stan och kollade efter tapeter till mitt
rum på övervåningen och jag hittade ett par jag tyckte riktigt bra om.
senare kom johan hit och gjorde oss sällskap till maten. Han fick
fixa tsaziki och han var inte snål med vitlöken ialf... haha.
Sen åkte vi till johan och fick besök av martin till melodifestivalen :)
inte en enda bra låt.

jag får börja skriva lite oftare nu så inläggen slipper bli så långa
så att ni orkar läsa dem.

image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback