Morgan Pålsson

Idag var det job på KappAhl som stodpå schemat.
Och herreguttan va bra det kändes att komma tillbaka!
Stod i kassan större delen och tiden gick snabbt.image50
sen var det raka vägen hem till sandra som fick världens
lycko rus. inte för att jag kom och inte för att vi skulle på bio
utan för att.... nehe ni det avslöjar jag inte ;)
Vi rejsade (hur stavas att man kör race?) in till filmstaden och köpte våra biljetter, vår feta popcorn, vår feta bacon chips och våra feta läsk. Filmen var verkligen skit bra! den är att rekommendera för alla HippHipp fans kan jag lova. Jag körde hem sandra och vi planerade in träning på schemat innan skolan imon så nu ska jag gå och sova.
So long!

Kommentarer
Postat av: sandrapandra

ooooooh va roligt att du börjat skriva blogg mer nu, men du en sak ska du ha klart för dig ! DU FÅR FÖR FASEN FIXA MIN MED !!

2008-02-28 @ 19:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback