3 mars

"Det är så skönt att prata med dig"
Där kom ett utdrag ur sandras fylle röstmeddelande
"Nu säger tanten att det är 30s kvar, det var ett jävla kort meddelande"
Oj, där kom ett till   ;)

Idag åkte jag in till skolan fast jag egentligen var ledig men har man
ett projket arbete som ska vara inlämnat på fredag så har man. tyvärr
Och eftersom mamma sa igår kväll: "har du inget annat för dig imon
så kan du ju rensa ditt skåp och plocka undan på ditt rum"

så kändes valet självklart att åka in till skolan och skriva lite på datorn.hahaimage61

När jag varit hemma och vänt åkte jag till therese för att fota hanna.
bilderna blev jätte bra, sån snygging är hon hanna!
Vidare åkte vi till a6 dit även mathilda kom som fått sitt efterlängtade körkort idag.
grattis till dig :)

Nu är det läggdags, ska in till skolan frivilligt imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback