maaat

mmm va gott det var med Liban Deli!
det var andra och verkligen inte sista gången jag
åt mat därifrån. De rekommenderas varmt!!
Till och med Alexandra älskade det..

Idag fyller mamma år och snart kommer en annan
favoorit och hälsar på. nämnligen en grillbricka från
Palace Athena. Underbart!

gårdagskvällen slutade med familjen - johan pierre rickard
och elm. När jag och sandra dragit oss därifrån och jag kommit
hem redo för att sova så ringde lindberg efter fylle taxi. Så jag och
mamma låg och kollade på mini sheltlands ponnyer som vi
fantiserar om att köpa. och efter en timma satte jag mig i bilen
och körde in till Amigo i stan. in i bilen hoppade två lindbergare,
en gustav och en randy :) det var en trevlig resa.

image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback