Någon hade en hård natt

Kan väl säga att relaxen var underbart skönt med bastu och bubbel bad.
MEN det är aningen överskattat. 140kr var väl lite att ta i. Fast det var
väldigt skönt och avslappnande. Speciellt för mig som älskar värme.

Kvällen spenderades med johan.
När han väckte mig kl.8 i morse och jag satte på min mobil
så plingade det in 4 sms i inkorgen. först hade therese ringt
kl.00.30 sen lindberg 01.30 och sist sandra 01.40. det fjärde
och sista sms var från 3 svar och det stod att jag hade ett meddelande.
"aha! spännande" tänkte jag. Sen låg jag o johan o skrattade i 3min.
Det var nämligen kalasfulla sandra som hade lite tråkigt på hemvägen.
jag kan ju säga som så att det lyste upp dagen och helt plötsligt glömde
jag bort att klockan bar var åtta en söndagsmorgon coh att det regnade
utanför fönstret. Hon är mitt lilla solsken den där flickan ;)

Idag bakade jag och johan amerikanska blåärsmuffins. Skit goda blev dem!
de såg verkligen inte ut som på bilden men de smakade ännu bättre.

Jag har kommit fram till att jag är världens sämsta när det gäller att avsluta en text. jag får jobba på det




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback