Påsklov

Påsklov nu ja. många hurrar säkert för sin lediga tid och för alla sovmornar man helt plötsligt får. Men inte jag, jag jobbar hela veckan lång och hurrar istället för alla goa pengar jag kommer få ;)

jag håller på att göra om mitt rum nu och när jag stod och tvättade en vägg innan så kom ja helt plötsligt att tänka på när vi var 14-15 år och hade bestämt oss för att festa på helgen. Vi åkte till lastbilarna på eurostop och dividerade alltid om vem som skulle våga fråga om öl. När vi väl fått tag i ölen var bara problemet att få hem det också. De dagar vi fixade samma dag som festen var så åkte vi med flaket på bussen, fy va hemskt det måste sett ut. vi försökte förståss dölja det men de flesta fattade nog ändå va det var frågan om. Ibland hände det också att vi köpte ölen någon dag innan själva festen var. Då gick vi ut i skogen och gömde flaket. haha. det var tider det. Då var det så spännande att dricka för föräldrarna hade inte en aning (trodde man ialf).


mina blåbärsnaglar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback