projekt paniken börjar lägga sig

Nu börjar äntligen projektet se ljust ut. Nyngve har godkänt det så här
långt och det känns förjävla bra!
Nu är det knske das att göra den uppgift som egentligen är meningen
på denna lektionen.

Sandra sitter här brevid mig och är så nöjd så nöjd med sin nya
layout på bloggen. Som hon har kämpat och som hon har tjatat!
"sofie hur gör man nu?" "SOFIE! nu då?" "omen sofie det funkar inte!?"
Jag börjar tro att det är hon som gett mig denna hemska feber känsla
i kroppen.
Det kommer inte bli kul kl.17.00 när ungarna strömmar in genom dörren
i gympasalen. små jobbiga tjatiga ungdjävlar



Blackstreet - no diggity







Kommentarer
Postat av: jagklararmigalltid

jag lovar att skriva en kommentar varje gång jag läst din blogg, men då måste du också göra detsamma för mig ! haha :D

Hoppas du blir frisk snart sofie.
och de säger jag inte för att jag inte längre orkar höra dig snora utan för att ja vill se dig frisk =)
haha ! Pussar dig på tröjan god natt.
( vill inte bli smittad )

2008-03-05 @ 20:07:01
Postat av: Amanda

Va? Nähä, hade de? Det har inte jag sett:P Får inspekteras


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback