snö

Vilken syn man möttes av i morse då! jag trodde jag skulle svimma.
 Mamma kom hem med bilen 06.00 och när jag går ut för att åka till
jobbet ca.06.40 var bilen helt igen snöad utan överdrift! och jag som
trodde att våren var på väg. attans.
Igår när solen sken kände jag och
johan att vi skulle gå ut en runda så vi gick ett varv runt tokarp och torpa
vilket resulterade i en promenad på över en timma. Det var så varmt och
skönt, jag gick i johans vårjacka och det var för varmt. sen idag när man
kommer hem och ska ta ut hundarna så vägrar Pepsi går ner från trappan
så jag fick dra med henne. När de väl kissat tvärstannade Nelli och vägrade gå ett enda steg till.

Senare i eftermiddag ska jag åka och fika med sandra och therese. Sandra ska äntligen få
berätta om hennes underbara lördags kväll. Nu ska jag gå och kolla på tv o mysa
med vovvarna.

image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback