det fulaste som finns

Det finns inget som ser värre ut än när någon går på stan och röker. jag vet inte varför men det ser bara så fruktansvärt illa ut. Men det värsta såg jag häromdagen när jag satt i bilen på väg hem en dag. på trottoaren går en ung kvinna med sin väldigt unga son gåendes brevid, en stoor bebis mage och en cigg i munnen! jag blev så upprörd att jag var tvungen att skicka ett sms till sandra och fick svaret " du skulle kört på henne".
Jag kan inte förstå hur någon kan utsätta sitt barn för sådana risker. visst är det säkert väldigt svårt för mig att sätta mig in i deras situation eftersom jag själv inte är ett dugg beroende av nikotin men jag kan ändå tycka att det är fel. Att bli gravid borde vara skäl nog för att försöka lägga sitt beroende på hyllan.




det var det jag ville ha sagt.

Kommentarer
Postat av: sandra

tack=)

Postat av: sandra t

precis vad jag tycker med. bra sagt!

2008-09-24 @ 15:38:24
Postat av: SebbeB

Visst kanske inte smart å göra det medvetet men omedvetet drar vi in så in i fan mycket farligare luft en så. Det är som å gnälla på att en gravid kvinna åker bil pga giftiga ångor xOOO Så strunt samma vare sig vi gör det medvetet elr omedvetet. Tycker jag.. :P ELBILAR ÅT FOLKET!

2009-01-21 @ 23:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback