Halloweenfest

Japp, i fredags var det maskerad med många härliga männsikor.
Som vanligt är jag ute i sista stund och fick till slut klä ut mig till en fe. Yes! tänkte jag, nu måste jag ju upp till Make up store o köpa en rosa skugga och något att fästa mitt glitter med ;)


Jag använde mig av:
Hightech lighter Platina från MUS
Cybershadow Babydoll från MUS
Silvrig skugga från H&M
Rosa lösglitter från H&M
Cake eyeliner black från MUS
Läppglans från Veckorevyn

Här är resuktatet:





Såhär bra är hightech lighter att ha som primer till ögonskuggor. Denna bilden tog jag när jag kom efter festen:


och en helbild


Kommentarer
Postat av: sandra

Va fin du var!! =)

Postat av: emelie

shit vad snyggt sminkat! :)

2009-11-17 @ 18:32:18
URL: http://emmetttt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback